Tüm Haberler

Etiketler

Yerel Seçimlere Doğru

www.tips-fb.com Gönderen Halil Yavuz 4 Mart 2009 Çarşamba

Köyümüzün en sevilen simalarından Mehmet Sanlı (Amca) Saadet Partisi Taraklı il Genel Meclis Uyesi birinci sıradan adaylığını resmen ilan etti. Seçimle ilgili olarak Mehmet Sanlı, "1 Kasım 1988' de düğünümde ilk defa takım elbise giydim, en mutlu günümdü. Uzun yıllar sonra yeniden takım elbise giyiyorum ve aynı mutluluğu, 29 mart 2009 da tekrar yaşamak istiyorum. Bu mutluluğun gerçekleşmesi için tüm hemşerilerimizin oylarını ,dışarıdaki sevenlerimin de dualarını bekliyorum" dedi. Hemşehrimize seçimde desteğimizle birlikte başarılar diliyoruz.

Yerel Seçimlere Doğru haberi için 6 yorum

  1. Adsız yorumu:
  2. Siyaset dünyası senin gibi bi değeri kazandığı için eminim ki bu günlere müteşekkir kalacaktır..Dualarımız seninle :)

     
  3. İsmail Yavuz yorumu:
  4. ciktiginiz bu zorlu yolda bizim de dualarimiz sizinle...

     
  5. Halil Yavuz yorumu:
  6. Amca dualarimiz ve oylarimiz seninle her zaman yanindayiz

     
  7. Muhsin ARSLAN yorumu:
  8. Zorlu ve engebeli siyaset kulvarında inşaallah başarırsınız.Allah yardımcınız olsun

     
  9. Adsız yorumu:
  10. Allah yar ve yardımcın olsun.

     
  11. Adsız yorumu:
  12. keske koyde olsaydım da oyumu sana verseydım.İnşaallah kazanırsın,dualarım seninle

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler