Tüm Haberler

Etiketler

Pakistan'a Yardım

www.tips-fb.com Gönderen Halil Yavuz 11 Ekim 2010 Pazartesi

Pakistan'da yaşanan sel felaketi icin köyümüzde yardım toplandı.
2 Ağustos 20010 tarihinde başlayan ve günlerce devam eden selden milyonlarca Pakistan halkı etkilenmiş binlerce insanda hayatını kaybetmiştir.
Biz de Akçapınar Köyü halkı olarak, belki miktarı az ama elimizden geldiğince yardım toplandı.
1100 tl ye ulaşan yardım bankaya yatırıldı.

Pakistan'a Yardım haberi için 0 yorum

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler