Tüm Haberler

Etiketler

Bir Turan Sanlı Klasiği

www.tips-fb.com Gönderen AMCA 8 Mayıs 2011 Pazar

Dün 07.04.2011 cumartesi günü Adapazarı Ekiciler kooparatifinin olağan kongresi yapıldı. kongreye köyümüzden de çok sayıda katılım oldu,kongre günü yüzlerce üyeye yemek verildi, şapka ve yelek dağıtıldı dağıtım sırasında üyeler arasın da izdiham tartışmalar çıktı biz akçapınarlılar arabaya yaklaşmamız imkansızken turan sanlı'yı kamyonun üzerinde gördük,Arabadaki görevliler indirmek istediklerinde onlara ben görevliyim dediğini duyduk ve bizim köylülerin hepsine yelek ve şapka verdi.
Turan abiden aldığımız bilgiye göre kogreye gittiğimde önce şapka ve yeleklerimi aldım sonra verilen yemekleri yedim en sonundada oy kullandım ifadelerinde bulundu.



















Bir Turan Sanlı Klasiği haberi için 0 yorum

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler