Tüm Haberler

Etiketler

Ziyafet Ve Yüzük

www.tips-fb.com Gönderen AMCA 31 Ocak 2012 Salı

  Köyümüzde dün gece (30. 01. 2012) Yasin'in kahvede köyümüzden hayvan alımı yapan geyveli cambaz Güngör zeytin'in göndermiş olduğu kıyma ve sucuk ikramını hazırlıyarak yediler, köyde gurbetcilerimizin olması  kalabalığı da fırsat bilerek köyümüzün geleneksel oyunlarından olan yüzükcük oyunu oynadılar.
 Takımlar şu şekilde oluştu:  A takımı Muhsin Arslan,İsmail pekmez,İbrahim yavuz,Hüseyin Çelikpençe,İsmail eker, Yasin biçer, Enes Özen,İsmail kocagöz,(imam) Fatih Seyyar'dan oluşurken B takımı ise Amca,Fevzi berber,Mustafa Bilen, Mustafa Arslan, Hüseyin Çolak, İsamail Akkaya,Halil Yavuz, Ali can Özen'den oluştu B Takımı oyunu 101'e 50 gibi bir sayı farkı ile  kazandı.
   Gecenin en başarısız oyuncusu olarak seçilen İsmail Eker verdiği dimyat, sayılarla ve yaptığı espirilerle arkadaşlarını güldürürken oyunun sonunda yapmış olduğu şu espiri (Ya arkadaş bir daha beni bu takıma vermen valla hiç anlamıyorlar) demesi  ile kavveyi kahkahaya boğdu.
 İkramlarından dolayı Güngör Zeytin'e teşekkürlerimizi iletirken böyle birlik ve beraberlik içinden muhabbetlerimizin devamını cenabu Allahtan niyaz ederiz.















Ziyafet Ve Yüzük haberi için 1 Yorum

  1. sadullah çolak yorumu:
  2. A grubuna söylüyorum ben olmayınca muhsin ve ibrahim yavuz yenilmişler. B grubundan amca rakipleri hafife aldım oyunu öğremmişsin garşında ben olsaydım yine yenilirdin.Her iki grubada tebrikler ALLAH muhabbetinizi artırsın..."AFİYET OLSUN" ((

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler