Tüm Haberler

Etiketler

Akçapınar Köyü Sitesi

www.tips-fb.com Gönderen Halil Yavuz 23 Aralık 2008 Salı

Öncelikle bu siteyi kuran değerli arkadaşım Mustafa Çelikpençe'ye ÇOK TEEŞEKKÜR ederim. Bu siteyi kurmaktaki amacımız, Akçapınar'da olan haberleri, yaşanan olayları (dedikoduları) elimizden geldiği kadar bütün Akçapınarlılara ve Akçapınarı sevenlere duyurmaktır. Ama bizim buradan sadece yazmamız yetmez, herkesten (bütün Akçapınarlılardan) bu siteye ilgi bekliyoruz, yorumlarınızı bekliyoruz. İnşallah ilerki zamanlarda sizlerin de katılımlarıyla, daha güzel fotoğraflarla, destekli bir site oluşturacagız.

Akçapınar Köyü Sitesi haberi için 6 yorum

  1. Adsız yorumu:
  2. vaktim oldugu zaman girecem bu siteye

     
  3. Adsız yorumu:
  4. sevgili abicim bende size cok tesekkur ediyorum. bana uzaklari yakin ettiniz yine insallah guzel haberler okuruz hep burdan... mustafa abimizin de ellerine saglik cok tesekkur ediyorum. insallah amerikadan bende sizi takip edip yorumlarimla sizlere katilacagim... herkese selamlr... ismail yavuz

     
  5. Adsız yorumu:
  6. bence en güzel olanı yapmışlar hemşehri kardeşlerim.tanıtım amacıyla kurulan bu sitede apçapınar köyünü düşünen sayın mustafa çelikpençe dostmu ve abimizi tebrik eder herkesin bu siteye girip destek vermesini önemle rica ederim.

     
  7. Burak TERZİ yorumu:
  8. Selam olsun tum akcapınar a.Valla halil abi yapıcaz bı sıte demıstın ama bu kadar cabuk olacagını dusunmemıstım gayet de guzel bı sıte olmus ellerınıze saglık.Mustafa Çelikpençe abimizi de ayrıca kutluyorum.. BURAK TERZİ

     
  9. Adsız yorumu:
  10. Nasrettin hoca bir gün eşşekten düşmüş. ne demiş? zaten inecektim demiş...:) SLM güzel köyümün güzel insanları sitemiz hayırlı olsun ve sitede emeği gecenlerede çoook teşekkürler! esenle kalın başarılar diliyorum ....H@L!L...

     
  11. mehmet berber yorumu:
  12. sevgili kardeşim Allah hayırlı evlat olmasını nasip etsin tebrikler.

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler