Tüm Haberler

Etiketler

Gençler Futbol Maçı Sonucu GS : 6 - FB : 5

www.tips-fb.com Gönderen Halil Yavuz 23 Aralık 2008 Salı



Bayramda gençler arasında yapılan futbol karşılasmasında, GS liler maçı 6-5 kazandı.
GS:6 FB:5
Maça sakatlık damgasını vurdu. Tahsin(GS) ve Alican(FB) ikili mucadelesinde, Tahsin'in burnu kırıldı. Şimdiye kadar yapılan maçlar arasında, ilk kez böyle bir sakatlık yaşandı. İnşallah bir daha bu tip sakatlıkların yaşanmamasını temenni eder ve Tahsin arkadaşımıza geçmiş olsun dileklerimizi sunarız.

Gençler Futbol Maçı Sonucu GS : 6 - FB : 5 haberi için 8 yorum

  1. Tahsin kardeşime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Benzer sakatlıkların bir daha yaşanmaması ümidiyle...

     
  2. Adsız yorumu:
  3. tahsin abime geçmiş olsun dileklerimi bende iletiyorum talihsiz bir kaza sonucu onun burnunu ben kırdım allah bir daha böyle şeyleri bize göstermez

     
  4. Adsız yorumu:
  5. nedir bu fenerlilerin bizden çektiği hep mi üstün olacagız : ) bi daha ki maça artık...

     
  6. Adsız yorumu:
  7. alican sen kirdiysan kesin bi kasit vardir zaten eskiden beri sevmessin tahsini:)))
    bu arada dostum cok gecmis olsun...

     
  8. Adsız yorumu:
  9. hiç bi kastım yoktu sadece üstüne düştüm ama ucuz atlattı:D

     
  10. efsane yorumu:
  11. 6s li arkadaşlar bizim eksik oynadığımızı unutmuşlar herhaldeki bukadar seviniyorlar kabul bizi yendiler ama hem eksik hemde çamurlukla neyse bidahakine eşit şartlarda bota takıp gelsinler ozellikle faruk kardeşimiz...ama onun üzlmesine gönlüm razı olmaz sadece 6 kasımı hatırlatırız.herkese selam özellikle gs li fatihe..

     
  12. Adsız yorumu:
  13. fenerbahçeli arkadaşlara kim eksik oynayın dedi?herşey maçta konuşulur maçtan sonra maç hakkında yorum yapılmaz.birde bu maçın profesyonel futbolla hiç bir alakası yok...herkese selam...

     
  14. Adsız yorumu:
  15. gs her zaman üstündür öyle yada böylee:))

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler