Tüm Haberler

Etiketler

Akçapınar'lı Olmak

www.tips-fb.com Gönderen İsmail Yavuz 6 Ocak 2009 Salı

Allah'ın selamı üzerinize olsun...

Çok şükür artık bizim köyümüzün de bir web sitesi var. İlk duyduğumda sevinç ve heyecanı birarada yaşadım, gerçekten de bu harika bir haber ve gelişmeydi. Nasıl olmasın ki? O kadar uzakta yasayıp, her zaman köyün hasretiyle yanarken. Ama şimdi uzaklar biraz daha yakın olacaktı, köyümden resimler, köyümden yorumlar ve köyümden haberler. Hem Akçapınar öyle basit bir köy degil ki, kayıtsız kalınsın olan bitene.

Bizim köyümüz belki de kültürümüz yaşayan en sağlam kanadı. Biz gelenek ve görenekleriyle yaşayan koca bir çınar gibiyiz. Bayramlarımız var bizim mesela ne kadar uzak olursak olalım gelmek için can attığımız, gerçek bayram gibi bayramlar herkesin hissettiği ve mutlu olduğu. Sonra bize has düğünlerimiz öyle kolay unutulmayan her birinin tadı ayrı olan. Benim en çokta üstünde durmak istedigim bir konu var ki, bu bizim en büyük değerimiz, büyükler ve küçükler arasindaki bağlarımız. Kendinden bir yaş büyüge bile abi ve abla dediğimiz saygı ve sevgide kusur etmediğimiz, dunyanın çok az yerinde insanların sahip olduğu, harika kültürümüz. Şehirde yaşayanların köye geldiklerinde hiç köyden ayrılmamış gibi kaldıkları yerden devam etmeleri, muhabbetlere hiç ara verilmediği ve dostlukların ebediliği...ve bunun gibi sayısız değerlerimizin olduğu. Benim köyum boyle bir yer ve böyle bir yerin hasreti her zaman olacak bende hiç dinmeden.

İlk yazim bu ve ben oyle düşünmeden içimden geldiği gibi yazmak istedim. Elimden geldiğince birşeyler yazmaya calışacagim, değişik konularda olacak yazılarım. Bu bizim köyümüzün sitesi ve ben de elimden geldiğince boş bırakmamaya calışacağım. Gerçekten de kolay değil yazmak, iki haftadan beri ne yazacağimi düşündüm ve sonra böyle bir şeyle başladım, insallah beraberce bu siteyi canlı tutarız.
Yazar : İsmail Hakkı Oğlu İsmail Yavuz

Akçapınar'lı Olmak haberi için 2 yorum

  1. Adsız yorumu:
  2. Abi, öyle bir başlangıç yapmışsın ki, inşallah böyle devam edersin, senin kadar uzak değilim belki köye ama, yazını okurken hasretim biraz daha arttı. Yazıda değindiğin birçok şey gözümde canlandı, belki de köyümüzü tanıtabilecek en kısa ama en kısa yazı bu şeklide olur. Yüreğine, eline sağlık.....

     
  3. Adsız yorumu:
  4. YAVUZ ailesinin yüreği kadar kalemi de sağlamdır... :) İnşallah devamı da gelir :)

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler