Tüm Haberler

Etiketler

Askerden Mesaj

www.tips-fb.com Gönderen Halil Yavuz 9 Ocak 2009 Cuma

Manisa'da askerlik yapan Fatih Seyyar kardeşimizden mesaj var :

LEON: Şafak 435 başlamak bitirmenin yarısı askerlik anlatılmaz yaşanır benden öncekilerin yaptığı gibi bende yapacağım benden sonrakilere aciyorum::D site cok güzel olmuş köyümden haber almak çok güzel

MANİSA BİR LİMAN
BEN BİR GEMİ
BİR DAHA GELİRSEM
...(KESSİNLER KELLEMİ)
YAZAN:FATİH SEYYAR(ASKER)

Askerden Mesaj haberi için 4 yorum

  1. Adsız yorumu:
  2. ya olum sen başladın, bitti sayılır, ne kaldı ki şurada:!é

     
  3. İsmail Yavuz yorumu:
  4. ah benim yakisikli yegenim sana neler etmisler ki senden sonrakilere aciyorsun:)) ama bizi korkutma ben daha yapmadim askerligimi...

     
  5. Adsız yorumu:
  6. bu da gelir bu da geçer alışmalısın dayanmalısın:D :)

     
  7. Unknown yorumu:
  8. askerlik bu mutlak biter başlarda biraz zor gelir sonra zorluk geçer sonrada zaman bi bakmışsın bitmiş hayırlı teskereler dilerim

     

Yorum Gönder

Yazı ile ilgili yorumunuzu buradan girebilirsiniz.
Alttaki "Bir Kimlik Seçin" bölümünden, Adı/Url 'yi seçip isminizi girerek, yorumunuzu sahipsiz bırakmayın

Bloglar Yarışıyor

Bloglar Yarışıyor Blog Etkinliği / Ödüllü Yarışma

Yazarlar

İsmail ÇELİKPENÇE
Erenler - Evliyalar

Son Yorumlar

Site Trafiği

Ziyaretçi Sayısı

İzleyiciler